2010-11-21
 22:21:59

TWIGGIE IS BACK!!

GUESS WHO IS BACK!?

TWIGGIE!!!! Ååååhh vad glada vi är nu!


Jag börjar första inlägget med att berätta vad som är nu:


Jag är brunette, och har västra sveriges största läppar. Härligt va?

Under pausen från Twiggie bloggen har jag startat upp mina företag, jag har haft spelningar där jag sjunger för X-hundratals personer. Det var riktigt fett! Jag har gjort slut med falska vänner som visade sig utnyttja mig för att jag är bloggare, och jag har blivit vän med folk som jag bråkat med. Det blir plus minus noll så att säga.


Annars så har jag utvecklat bättre klädstil, jag menar, hur såg jag ut på detta foto? Det är taget och uppladdad här på bloggen... Shiet...! Smalare är jag nu också...!!

Är det något annat ni undrar över, så är det bara att fråga!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: