2010-11-21
 22:27:42

BLOGGÅRET SOM GÅTT:

Vad som hänt i bloggvärlden medans jag var borta..? Ja, det måste jag också kommentera.

Kissie:
Ehm, vad håller hon på med..? Sucess var en riktigt Sucksess, och Fanta & Rosé videon..?

Dessie:
Överklass stil, tror jag det ska föreställa iallfall? Det är väl bra att hon slutade vara en riktigt fjortis men vad håller hon på med!?

Paow:
Jag läser inte Pöws blogg.

Kenza:
Kenza är väl den sötaste av alla bloggare (efter mig då) som är aktiva nu? Kenza & Tyra show är en flopp.

Ana Gina:
WTF!??

Blondinbella:
Kan hon inte bara leva som en normal ungdom nu, när hon inte är tillsammans med Nils? Festa lite kanske?

Egoina:
Hurra hurra, för blogawards (som var manipulerat...)

Amir:
Inga kommentarer.

VILKEN TUR ATT JAG ÄR TILLBAKA!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: